måndag 16 februari 2009

UCK YOU
Då var man ett år äldre då. Gjorde inget märkvärdigt, fick knappt något av nån, inte ens av päronen. Bara ett par byxor och två mössor. Men sen så tycker dom ju inte att jag är värd något eftersom jag inte sköter skolan som jag borde... Men sen så blir jag ju alltid glad över småsaker, och mössorna jag fick var efterlängtade, speciellt den vita. Så jag är glad. + de futtiga 120 spänn mamma plockade ut ur plånboken när hon och Jyrki var här och lämnade stuff i samma veva som hon klagade över att jag inte verkade hjälpa Jollaz här hemma. 120 spänn räcker inte långt i och med att jag röker som en jävla skorssten. Skulle behöva ett par tusen, men som sagt är jag inte värd det.

...Nu vill jag alltså inte låta bortskämd.
Men jag behöver. BEHÖVER nya kläder.

& så fick jag ju mitt efterlängtade Spyro spel till x-boxen av bby! Det uppskattas. Han är bäst.
Kul att dagen börjat så groteskt bra men slutar med att jag halvvägs in i måndagen får migrän. Fyfan vad jag hatar det, men det var i och för sig ett bra jävla tag sen jag hade det, säkert ett år om inte mer. Men så var jag ju inte i skolan idag heller så, slapp dras med skiten i där borta, drygt två timmar hemmifrån.
Så det tackar jag ödmjukast för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar