fredag 13 februari 2009

Snygga äggstockar.

Tydligen så lider man av järnbrist, så måste tagga till apoteket nån dag och skaffa järntabletter. Nån dag. My b-day's coming up! Imorgon för att vara exakt. Får la se vad dagen för med sig i och med att man blir ett år äldre. Känner mig inte ett dugg mognare för det. Fortfarande lika naiv och har samma inställning till allt. Så screw mognad.

...Fördelsedagar, de är överskattade. Blir bara grinig och får dåligt samvete när man får nått. Kanske för att jag själv vet att jag aldrig köper något till någon. Har aldrig pengar > Skjuter upp det > Födelsedagen var för en månad sen > Ingen vits längre > Skiter i det.
Inte ens min närmsta vän Kyra brukar få något, iof brukar vi aldrig ge nått till varann, haha och ingen verkar ju lida av det. Räcker med ett ciggpaket så är man nöjd. Eller nått. Mnej. Jag tycker jag är rätt lätt att roa, ...ibland. Beroende på situation ofcourse. Vad andra säger om den saken får jag väl ta reda på.

Over&out.


Dagens. Även ett tack för stick i fingret. Något jag hatar. Plåster hatar jag oxå. Små äckliga klisterlappar som samlar på sig skit och bakterier och ser allmänt aidssmittade ut efter bara ett par timmars action. Men även ett redigt tack till allt jag hatar och stör mig på såhär års.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar