tisdag 10 februari 2009

The Influence Of False Pretense.

Saften jag blandar tycks aldrig bli tillräckligt stark.
Leget är kvarglömt hemma på nån jävla byrå.
Jag är cigarettlös atm.
FITTA.


Grrreat.

Men eftersom jag tydligen blir hemma idag igen pga att jag är allmänt otaggad och opepp på att dra till en skola där jag ändå inte gör ett skit förutom att bosätta mig på rökrutorna ( Inget leg = Inga cigg = ingen vits med rökrutorna = ingen rökning = ingen vits att vara i skolan ) sååå kom jag på den otroligt briljanta genialiska idén att koppla in laptopen i sovrummet. Ehe.
Nu är min lathet fulländad.
Nu kan jag kolla på porr ostört.
Nej, okej. Så kul var det inte.

Funtar på att ersätta min kanna saft med kaffe. Men vettefan. Dricker jag kaffe blir jag bara röksugen och blir jag röksugen måste jag röka _men eftersom det inte går på grund av bristen på cigg blir jag rastlös, irriterad, grinig. Ja, det säger sig självt.
Sluttjatat om dedär jävla cigaretterna nu.

Men nu ska jag låta min ångest över hur lite jag verkligen presterar försvinna med cry of the afflicted. Heh. / massa_onödig_text.doc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar