torsdag 26 februari 2009

Nu jävlar. Fan, lovet har bara gått förbi mig i & med att jag varit så fruktansvärt lat. Ena stunden är man aspepp på att få komma ut, göra något, umgås med folk man tycker om att vara i närheten av. Men sen orkar man.... ingenting. Inte ens dra ner till ICA för ett paket cigg som man trots allt behöver. Men nu jävlar.

Den enda jag orkar umgås med just nu är bby, kanske för att han är ett asnajs sällskap eller allmänt bäst. Kanske är det för att han är närmast & till honom behöver jag inte åka över halva stockholm för att träffa.
Eller så är det enbart jag som är lat.
Jag hatar det.
Jag hatar att vara så jävla lat.
Opepp.

Måste åka hem en sväng, hämta lite grejer, tvätta & byta ut lite stuff. Sköt upp det igår, men nu fan ska jag göra något innan jag avlider av tristess & känslan av att vara allmänt värdelös.
för värdelös är jag.
& Klantig.

Varför är min blogg-banner för övrigt sned?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar